تولید پایه میز پروفیلی

تولید پایه میز پروفیلی

اگر به دکوراسیون و طراحی داخلی علاقمند هستید، و از سبک های مدرن، روستیک، مینیمال و صنعتی و … لذت می برید، حتما با انواع میزها با پایه های پروفیلی برخورد داشته اید، این سبک از پایه ها که امروزه بسیار متداول شده مناسب انواع پایه میزهای غذاخوری، جلو مبلی و عسلی، میزهای تلویزیون و اداری و غیره می باشد. اگر قصد خرید پایه میز پروفیلی را دارید، در ادامه با ما باشید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند نوع از محبوب ترین پایه میز های پروفیلی را خدمت شما همراهان گرامی معرفی کنیم. البته حتما به این موضوع توجه کنید که شیت متال هیچ محدودیتی در سایز رنگ و تنوع مدل ندارد، و طبق سلیقه و سفارش شما قادر به تولید هستیم.

پایه میز مدل ثمر :
این پایه میز مناسب میزهای غذاخوری، میز کنفرانس می باشد. قطر این پایه ها بنا به ابعاد میز شما کم یا زیاد خواهد شد. رنگ این کار بنا به سلیقه مشتری قابل تغییر می باشد.

پایه میز پروفیلی مدل ثنا :
این پایه را می توان به صورت ۲ تایی یا ۴ تایی سفارش دهید. این پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و هنگام سفارش حتما به ابعاد میز مورد نظرتان دقت نمایید. عرض این پایه میز ۷۰ و ارتفاع آن ۷۵ سانتی متر می باشد . هنگام سفارش و خرید پایه میز پروفیلی، ابعاد، رنگ و قطر پایه میزتان را می توانید بنا به دلخواه تان کم یا زیاد نمایید .

پایه میز مدل سانای :
این پایه میز در ۶ ماهه نخست سال ۹۹، پرفروش ترین نمونه پایه میز مدرن ما شده است و تقریبا با اکثر دکوراسیون ها و سلایق به راحتی همخوانی پیدا می کند. رنگ مشکی مات این محصول نیز بسیار محبوب بوده است ولی رنگ های دیگر نیز قابل سفارش و اجرا می باشند.

پایه میز پروفیلی مدل ستاره :
این مدل پایه که ستاره نامگذاری شده است؛ از استحکام و تکیه گاه محکم تری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است. قطر این پایه ها حدوداً ۷ سانتی متر می باشد و ارتفاع آن حدوداً ۷۵ سانتی متر طراحی و ساخته می شود.

پایه میز مدل سلاله :
از آنجا که شیت متال ، خود تولید کننده و فروشنده تمام اکسسوری های مدرن و روستیک می باشد ، شما با خیال راحت می توانید بدون واسطه و با پایین ترین قیمت محصول خود را خریداری نمایید . رضایت شما بزرگترین دارایی ما است.

پایه فلزی (کا کا) k2

پایه فلزی کا کا یکی از محصولات محبوب است که ابعاد پیش فرض این محصول به شکل زیر است،البته شما میتوانید طبق نیاز خود این ابعاد را شخصی سازی کنید.

  • طول: ۱۶۰سانتیمتر
  • عرض:۷۵ سانتیمتر
  • ارتفاع:۷۵ سانتیمتر
  • پروفیل: ۳۰*۵۰
  • رنگ:مشکی سوپر مات

برای ثبت سفارش شما میتوانید با شماره ۰۲۱۶۵۱۱۰۸۶۱ تماس حاصل کنید.

فهرست مطالب

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + هفت =