تولید انواع پایه میز پروفیلی

انواع پایه میز پروفیلی

اگر به دکوراسیون و طراحی داخلی علاقمند هستید، و از سبک های مدرن، روستیک، مینیمال و صنعتی و … لذت می برید، حتما با انواع میزها با پایه های پروفیلی برخورد داشته اید، این سبک از پایه ها که امروزه بسیار متداول شده مناسب انواع پایه میزهای غذاخوری، جلو مبلی و عسلی، میزهای تلویزیون و اداری و غیره می باشد.

اگر قصد خرید پایه میز پروفیلی را دارید، در ادامه با ما باشید تا پرفروش ترین این پایه ها را معرفی نماییم. (تیم طراحی حرفه ای شیت متال هیچ محدودیتی در تنوع ،جنس و ابعاد محصولات ندارد شما میتوانید با توجه به سلیقه خود ثبت سفارش کنید. کافیست همین حالا با شماره ۰۲۱۶۵۱۱۰۸۶۱ تماس بگیرید.)

پروفیل چیست؟

پروفیل یا Profile یکی از پر کاربردترین محصولات فلزی است که انواع مختلفی دارد و در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، خودروسازی و … که از نوع “قوطی” در تولید لوازم خانگی فلزی از جمله پایه میز استفاده می شود.

انواع پروفیل از نظر ظاهری

پروفیل ها از نظر ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند:

پروفیل باز:

این نوع پروفیل شبیه یکی از حروف انگلیسی H, I, T, U, Z هستند که پروفیل زد، پروفیل فرانسوی و … در این دسته قرار می گیرند.

این نوع پروفیل ها استحکام بالا و وزن سبکی دارند که در ساخت سوله، سالن های ورزشی، انبارها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

پروفیل بسته:

قوطی، پروفیل پی وی سی، پروفیل کرکره و … از نوع پروفیل های بسته هستند که در ساخت درب، پنجره، ستون و اسکلت فلزی سازه و … از آنها استفاده می شود.

پایه میز پروفیل دار چیست؟

پروفیل قوطی در اشکال چهار ضلعی مربع و مستطیل که به آن پروفیل ستونی نیز می گویند علاوه بر صنعت خودروسازی و پزشکی در تولید لوازم خانگی زیادی استفاده می شود از جمله:

  • پایه میز و صندلی
  • مبلمان فلزی
  • تخت خواب های فلزی
  • جالباسی
  • شلف و قفسه های فلزی
  • و …

به عنوان مثال پایه میز مدل اکسا که در ابعاد زیر موجود است البته توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در ابعاد مدل و رنگ وجود ندارد و طبق سلیقه شما عزیزان قادر به تولید هستیم.

  • طول:۱۶۰ سانت
  • عرض:۷۰ سانت
  • ارتفاع:۷۰ سانت
  • سایز پروفیل:۴*۴
  • رنگ: مشکی مات

سوالات متداول

پایه میز پروفیل سبک چیست؟
پروفیل ضخامت های متفاوتی دارد از ۰.۷ میلی متر تا ۳ حتی ۴ میلی متر که ضخامت ۰.۷ میلی متر تا ۱.۵ میلی متر را پروفیل سبک یا پروفیل مبلی می گویند که در صنعت ساخت لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی از این نوع پروفیل استفاده می شود.

ضخامت های بالاتر به ترتیب در صنعت ساختمان سازی و خودروسازی استفاده می شوند.

تفاوت پایه میز پروفیل طولی با پایه میز پروفیل عرضی در چیست؟
پایه میز پروفیل طولی (پایه سراسری) و پایه میز پروفیل عرضی در عرض میز (پایه های جدا) کاربرد دارد.

آنچه که مهم است استحکام صفحه میز است که اگر استحکام بالایی داشته باشد مثل چوب و … پایه های عرضی و جدا کافی هستند اما گاهی استحکام صفحه میز کم است مثل ام دی اف های با ضخامت کم که در این صورت برای ایجاد استحکام کافی پایه میز سراسری و طولی در زیر صفحه باید استفاده شود.

برای تولید خلاقیت های خود با شماره ۰۲۱۶۵۱۱۰۸۶۱ تماس حاصل فرمایید.

فهرست مطالب

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =