تولید انواع شلف آشپزخانه

تولید انواع شلف آشپزخانه

استندها امروزه با متریال های مختلفی تولید می شوند تا افراد بتوانند برای نظم دهی وهمچنین مرتب کردن منزل یا محیط کار از آن ها استفاده کنند. در واقع استندها برای لوازم آرایشی،استند چوبی آشپزخانه، شلف آشپزخانه ، استند فلزی اشپزخانه و… کاربرد بسیار دارند. حال نمونه ای از انواع مدل استندها، فلزیا هستند که امروزه طرفداران بسیاری هم دارند که به شلف اَشپزخانه نیز معروف هستند.

انواع استند ها

استند فلزی

خرید استند فلزی می تواند برای محیط های مختلف به ویژه محیط های کافی شاپی و رستورانی گزینه مناسبی باشد. این نوع استندها می ‌توانند سال‌ های سال مورد استفاده قرار بگیرند. چون از دوام قابل توجهی برخوردار هستند. البته ما به شما توصیه می کنیم در هنگام شست و شو بسیار مراقب این نوع استندها باشید و بلافاصله پس از شست و شو آن ها را خشک کنید.
استندهای فلزی در مکان های مختلف به راحتی جابه جا می شوند. همچنین می توانند گزینه مناسبی برای جای گذاری خوراکی های سنگین مانند کیک تولد . مقاومت بالای استندهای فلزی امکان گذاشتن خوراکی های سنگین و پر حجم را بر روی آن ها فراهم می‌ کند.

انواع استند فلزی آشپزخانه جنس های مختلفی هم دارند مثل آلومینیوم، استیل و…

استند چوبی

خرید استند چوبی به عنوان یک استند جذاب مورد توجه قرار می‌ گیرد. اگر در محیط منزل خود از اجسام و اجزای دکوراسیون چوبی بهره مند هستید، حتماً خرید استند چوبی را برای محیط منزل در نظر بگیرید. استندهای چوبی در محیط منزل فضای بسیار خاصی ایجاد می ‌کنند و پیوند شما را با طبیعت عمیق تر می نمایند. از این رو بسیاری از افراد از استند چوبی برای محیط منزل استقبال می کنند.

اگر چه استندهای چوبی می توانند در محیط های مختلف اداری، تجاری، مسکونی و … مورد استفاده قرار بگیرند اما ما به شما پیشنهاد می کنیم این نوع استندها را با توجه به بافت صاف و یکدستی که در محیط دارند، برای محیط مسکونی مورد استفاده قرار دهید.

استند فلزی آشپزخانه چه کاربردی دارد؟

همان طور که در مطالب بالا هم بیان شد، استندهای فلزی کاربرد بسیاری دارند که نظم دادن فضا و مرتب کردن وسیله ها، نمونه ای از این کاربردها می باشند. همچنین استندها نسبت سلیقه مشتریان نیز قابل تهیه و خریداری هم هستند‌. به عنوان مثال مدل های آن ها و همچنین سایز نسبت به سلیقه مشتری قابل تغییر می باشد.

معمولا استندهای فلزی به دلیل جنس خود که از فلز مقاوم میباشند دوام بالایی نسبت به بقیه متریال ها برخوردار هستند.

برخی از ویژگی های استند فلزی

  • تنوع بسیار بالایی در شکل های مختلف هم دارند.
  • ابعاد استند های فلزی می تواند بسیار متفاوت باشد.
  • استند فلزی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.
  • همچنین ظرافت جوشکاری در این نوع استندها بسیار بالاست.
  • استند های فلزی دارای طول عمر بیشتری نسبت به سایر استند های دیگر می باشند.
  • استحکام و مقاومت بالای استند های فلزی فوق العاده است.
  • استند های فلزی دارای وزن بسیار سبک می باشند.
  • تمیز کردن و نظافت این استند ها نیز بسیار راحت می باشد.
  • در استندهای فلزی از رنگ کوره ای استفاده می‌شود.

استفاده نمودن از استند آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد؟

استندها علاوه بر کاربرد زیاد خود، ویژگی هایی نیز دارند. در واقع این دلایل مثبت و ویژگی ها باعث شده اند تا امروزه افراد به راحتی بتوانند انواع استندهای چوبی برای اشپزخانه خود تهیه کنند. حال برخی از آن ها شامل:

قیمت مناسب

یکی از بهترین ویژگی استند های آشپزخانه، قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. معمولا برای نظم دهی در آشپزخانه یا باید از کابینت های زیادتری استفاده نمود یا طبقاتی را در این محیط درست کرد. حال با خرید چند استند کوچک و بزرگ می توانید به راحتی تمام جعبه ها و شیشه های مورد نیاز خود را نظم دهید.

اینگونه هم توانسته اید فضا را مرتب کنید و هم نیازی به نصب جدید کابینت یا طبقات اضافی که به جای زیادی هم نیاز دارند نیست. معمولا استندها با توجه به مدل خود، می توانند چندین جعبه یا شیشه را در خود جای دهند. همچنین اگر جزو دسته افرادی هستید که نمی خواهید استندها قابل روئیت باشند، بهتر است آن ها را در کابینت بگذارید.

کاربرد زیاد

در بالا هم چندین بار به کاربردهای استندفلزی آشپزخانه اشاره کردیم. در واقع شما هم می توانید شیشه ها، جعبه ها، قاشق و چنگال و…. را در استندها قرار دهید. استندهای چوبی را در هر محفظه یا مکانی می توان به راحتی قرار داد.

دوام بالا

یکی دیگر از ویژگی های انواع استند های فلزی آشپزخانه، دوام بالا است. در واقع به دلیل فلز به کار رفته در ساخت استندها، آن ها هم در برابر حرارت و هم رطوبت دوام بالایی دارند. همچنین در اثر ضربه نیز آسیب نمی بینند و می توان گفت تا سال های زیادی عمر می کنند.

البته مجموعه منتخبی شما هم تاثیر بسیاری بر روی این موضوع و کیفیت استندها دارد. زمانی که استندهای مد نظر خود را از یک مجموعه و سایت معتبری مانند شیت متال تهیه کنید، اصلا نیازی به نگران بودن بابت جنس ندارید. زیرا بهترین کیفیت را ارائه می دهند. پس حتما در هنگام خرید استند های آشپزخانه به این موضوع توجه بسیاری داشته باشید تا از بهترین جنس برخوردار شوید.

فهرست مطالب

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =